Rregullat për kthimet dhe Ndërrimet
Paketo të gjitha produktet në paketimin origjinal. Produktet e blera si set duhet të kthehen si set.
Plotëso formularin e kthimit bashkangjitur me porosinë dhe bashkangjit një kopje të faturës së blerjes
Dërgo pakon në këtë adresë:
BAUMARKET VORA, Qëndra Bibaj Vore
Pas dërgimit të pakos, të lutem na informo duke dërguar e-mail në adresën: [email protected]
Përshtatshmëria e Produkteve për Kthim ose Këmbim
Klientët kanë të drejtë të kthejnë çdo produkt të blerë pa dhënë një arsye brenda 14 (katërmbëdhjetë) ditëve kalendarike nga momenti i marrjes së produktit nga Shitësi ose përfaqësuesit e tij. Produktet mund të kthehen vetëm nëse janë ruajtur cilësitë konsumatore, etiketat e fabrikës dhe gjendja për shitje.
Për të kthyer produktet, klientët duhet të dorëzojnë një kopje të provës së blerjes dhe të plotësojnë formularin e kërkesës për kthim.
Rregullat për kthimin dhe këmbimin e produkteve me defekte të zbuluara:
Klientët kanë të drejtë të njoftojnë Shitësin për çdo defekt të zbuluar dhe të kërkojnë rregullimin e tij brenda 30 (tridhjetë) ditëve kalendarike nga momenti i marrjes së produkteve nga Shitësi ose përfaqësuesit e tij. Përjashtim bëjnë vetëm defektet e shkaktuara nga përdorimi i papërshtatshëm i produkteve nga ana e klientit.
Klientët kanë të drejtë të refuzojnë marrjen e produkteve dhe të kërkojnë rimbursim. Në këtë rast, produktet duhet t’i kthehen Shitësit, duke ruajtur cilësitë konsumatore, etiketat e fabrikës dhe gjendjen për shitje.
Për të kthyer produktet, duhet të dorëzoni një kopje të provës së blerjes dhe të plotësoni formularin e kërkesës për kthim.
Kushtet e garancisë
Ne ofrojmë garanci 1 vjeçare për produktet tona, sipas kushteve të mëposhtme:
- Çfarë mbulon garancia
Garancia mbulon vetëm defekte të prodhimit ose probleme funksionale që shfaqen gjatë përdorimit normal të produktit.
Garancia është e vlefshme vetëm nëse produkti është përdorur sipas udhëzimeve të dhëna nga prodhuesi.
- Çfarë nuk mbulon garancia
Dëmtimet fizike të shkaktuara nga përdorimi i gabuar, rëniet, gërvishtjet ose kontaktet me lëngje.
Dëmtimet e shkaktuara nga energjia elektrike e paqëndrueshme (korenti i keq), tensionet e larta ose instalimet e gabuara elektrike.
Shpenzimet e transportit dhe dërgesës (posta nuk përfshihet në garanci).
Konsumimi normal i produktit (p.sh. pjesë harxhuese ose aksesorë).
Ndryshimet ose riparimet e kryera nga persona jo të autorizuar.
- Procedura e garancisë
Klienti duhet të paraqesë faturën ose provën e blerjes.
Produkti dërgohet për kontroll në shërbimin tonë teknik.
Nëse defekti konfirmohet si problem prodhimi, produkti do të riparohet ose do të zëvendësohet pa pagesë.
- Afati i Garancisë
Afati i garancisë është i përcaktuar sipas produktit dhe fillon nga data e blerjes.
Zëvendësimi ose riparimi i produktit nuk zgjat periudhën fillestare të garancisë.
Përveç garancisë, ne ofrojmë edhe shërbim të plotë (servis) për veglat tona, duke përfshirë riparime, pjesë këmbimi origjinale dhe mirëmbajtje profesionale pas përfundimit të garancisë. Kështu, klientët tanë mund të sigurohen për jetëgjatësinë dhe funksionalitetin maksimal të produkteve.
Politika jonë për kthimin dhe rimbursimin është përshkruar më sipër.
Sipas ligjit të shtetit të Shqipërisë, dyqanet janë të detyruara ligjërisht të publikojnë politikën e tyre për kthimin. Nëse një dyqan nuk shfaq asnjë politikë kthimi, ligji kërkon që dyqani të pranojë kthimet brenda 30 ditëve nga data e blerjes.
Vendos BAUMARKET në Homescreen!
Na kontaktoni
